You, Me, and the Devil

Discussion in 'Art & Creative' started by Ds136, Sep 5, 2006.

  1. Ds136

    Ds136 Guest

    new sig. see below.
     

  2. BigBlue

    BigBlue ----------------------

    hehe I like it, color is kinda a bit contrast though and I think the text doesnt work, make it a little more visable some how, I like the feel to it though, reminds me a little of blurs old sig some how.
     
  3. Ds136

    Ds136 Guest

    For the life of me I couldn't make the text anymore visible haha. I tried everything I could think of, the only way for me to really do it was to bleach the background to hell and then the background looked horrendous. I didn't even want to add the 1px border around the text but without you couldn't see it at all. =P

    I was digging the constrating colors tonight haha. I originally had it going with an orange/green combination, I decided to change it to something not so puke like though in the way of colors =P
     
  4. Omega

    Omega Ω

    Pretty cool, simple but neat. 8/10 good job!


    Great choice in colors.
     
  5. Ds136

    Ds136 Guest


    whats a 10 and whats a 0. ? You know if your gonna give me a rating I'd like to see what i'm being compared to.
     
  6. Omega

    Omega Ω

    Zero is crap and ten is perfect
     
  7. Ds136

    Ds136 Guest

    okay but what counts as a crap and whats counts as perfect. See this is the problem I'm trying to illustrate with everyone that uses the x/10 system. It has no reference that your grading it on.
     
  8. BigBlue

    BigBlue ----------------------


    yep text could always be a pain in the ass, especially with that kind of background or a really bright one..
     
  9. Omega

    Omega Ω

    Ok to me this is a 3/10 or 4/10 (My worst one)

    [​IMG]

    This is my best and it is a 10/10 IMO (Not just because I made it)

    [​IMG]

    I do not think there is a real set of rules you must fallow its just what you think. Its kind of like when a guy rates a girl on a scale from 0-10 there is no real rules to it correct?
     
  10. Ds136

    Ds136 Guest


    Usually when I rate a girl I'll be like 0 out of 10 , 10 being angelina jolie, 0 being your neighbor.

    You see my point though that without a point of reference the system means nothing.
     

Share This Page