yay

Discussion in 'The Bathroom Wall' started by Tan, Feb 23, 2007.

  1. Tan

    Tan Guest

    reached millionaire status! hehe so fun... first FC point millionaire i think haha. What should I do with these points? I already bought almost everything in the store...

    on a side note, they should make another starwars movie, iono. I really dont care just as long as Natalie Portman has the role of Padme...
     

  2. oxyMORON

    oxyMORON A Darker Knight

    give it away! start the Tan Foundation.


    hell, I'd see it
     
  3. Kyo_Muramasa

    Kyo_Muramasa Nefarious Kaizoku Capt'n

    Well do the funniest prank to the #1 person you despise on here, shouldn't be that hard >.> Oi, an d I like Oxy's idea too^^
     
  4. Iris

    Iris rainbow 11!

    lol Just prank with the points as Kyo said or follow Oxy's idea. ^^
     
  5. patkick

    patkick #21

    Change my usertitle or just save all those points until you reach 2 million points and make another thread in the subtalk section.
     
  6. SuiGeneris

    SuiGeneris blue 3

    Yeah I like those options. Just have fun with usertitles and such. Destroy the site..MUAHAHAHAHAHAHAHA
     
  7. Vidic15

    Vidic15 No Custom Title Exists V.I.P. Lifetime

    YAYA!!!

    one million wrist slits for Tan


    --
    aww shit..I mis read ur post..Points I mean




    *Snickers and runs*
     

Share This Page