• Welcome to the PopMalt Forums! Whether you're new to forums or a veteran, welcome to our humble home on the web! We're a 20-year old forum community with thousands of discussions on entertainment, lifestyle, leisure, and more.

    Our rules are simple. Be nice and don't spam. Registration is free, so what are you waiting for? Join today!.

Why can't people let it be??

kromsales

Registered Member
UGH!!! GRRRR!!! I guess when you get branded it never goes away :( I just got an email from someone on the boys' auction. Said that they will only add it to thier watches if they arent wearing shirts!! Why must people be like that? These are children!! Not to mention that I usually let them watch while I read the emails so they saw this! Grrrrrrrrrrr! Now I can't let them do that untill I know its not something sick! I need to get thier watchers up for them too. They only have 35 and are thinking they didnt do a good job now. UGH! I think I need to stop doing thier auctions for them. Its too upsetting. :(
Thanks for letting me vent!
 

AngelsPeak

Wanna play?
It's a sick world we live in! :( It's bad enough when we as adults get nasty emails about our auctions, but kids??? Come on!!! I don't know how I missed this one, but I am now watching! Good luck boys!!!!
 

1_ares_1

Registered Member
Just trying to throw you off...to shock you...forget about it..dont respond
 

kromsales

Registered Member
angelspeak said:
It's a sick world we live in! :( It's bad enough when we as adults get nasty emails about our auctions, but kids??? Come on!!! I don't know how I missed this one, but I am now watching! Good luck boys!!!!
Thanks for watching :) I agree they are sick. :(

Marys454BB said:
It's jealousy.. Don't let it get to ya! :)
Normally I wouldnt. But when it comes to the kids its hard not to let it :(
 
Last edited:

kromsales

Registered Member
1_ares_1 said:
Just trying to throw you off...to shock you...forget about it..dont respond
I didn't respond. They certainly did shock me tho. I can't believe there are people like that. Well I can I just hate that it happens :(
 

doubles2004

Registered Member
Krom

There just trying to get to ya dont worry about them you know as well as i do the watchers will go up so will the bids .The boys are doing great



HI BOYS :lol:
 

TGirl

Registered Member
their shirts off?????? uggggggggg <gulp> <Heavy weight in the pit of my stomach> that just makes me ill soooo ill

~Trina~
 

kromsales

Registered Member
doubles2004 said:
Krom

There just trying to get to ya dont worry about them you know as well as i do the watchers will go up so will the bids .The boys are doing great



HI BOYS :lol:
Thanks! Yeah I know I should let it work me up. I need a nap I think LOL
The boys say "Hi" back atcha! :) Andrew is drawing a picture but wont tell me what it is LOL And Chris is watching Sponge Bob LOL

TGirl said:
their shirts off?????? uggggggggg <gulp> <Heavy weight in the pit of my stomach> that just makes me ill soooo ill

~Trina~
I dont think you where here yet when all this happened before where you? The boys made agame. Well I never thought about the fact they didnt have shirts on in the pictures. They are boys and run around like that all the time. Well I recieved so SICK emails about it. Obviously this email is from one of them. Although I am not sure cause I dont remember the names of everyone. Oh well I am going to not let it get to me anymore. I wont let them win ;)
 
Last edited:

doubles2004

Registered Member
kromsales said:
Thanks! Yeah I know I should let it work me up. I need a nap I think LOL
The boys say "Hi" back atcha! :) Andrew is drawing a picture but wont tell me what it is LOL And Chris is watching Sponge Bob LOL
Well when he gets done drawing tell him we want to see it. Unless that for his new auction there working on
 
Top