Whats good

#1
Glad to see you guys doing good (supposedly) i havent checked thoroughly thru this place but it seems to be poppin off nice. I dunno how much i will post but ill be lurking around every now and then to drop some input. So fill me the fuck in muthafuckas :)
 

Babe_Ruth

Sultan of Swat
Staff member
V.I.P.
#2
OMG, I haven't talked to you in the longest time. It's me Vince Carter. How you been doing buddy, we missed you around here. What have you been up too lately. I was in shock when I saw your username lol.

Welcome back.
 
#3
I been good man. How you doin? Im actually surprised to see you here without seeing your VC username on the top 10 posters i figured you'd left.
 

Babe_Ruth

Sultan of Swat
Staff member
V.I.P.
#4
Nah man, I've been here the whole time, I'm the second when it comes to post, Hybrix the admin is number one.

I changed my name a couple of times, it went from Vince Carter to Michael Jordan, now its Babe Ruth. You know me, I love my sports icons.

Well it's great to have you back my friend, hopefully you'll be posting when you have the time. I'm sure all of the F-C originals miss you. Just I like I did.
 

Mirage

Administrator
Staff member
V.I.P.
#5
Hey dude. Good to have an original back. You going to try to stick around this time?

How's school/work/life treating you?

And lol, VC/MJ/BR is a name change whore.
 
#6
I will try to stick around.

School was a fist time failure for me, but extenuating circumstances contributed to that.

Life is getting exponentially better for me, however, and i will ultimately return to school more focused and devout.
 

icegoat63

Son of Liberty
V.I.P.
#7
Holy shit so you're telling me the member formerly known as MJ was actually formerly formerly known as VC!?!? lmao you're not kidding he is a name change whore.

Nice to see ya on here blur, hope you stick around!
 
#10
Oh that aint shit icegoat...he's had at least 10 names i think since FC / DB3k back in 2000-ish.

Whats goodie merc...yea i been around ;)

Right on for all the welcomes and welcome backs