New Wall

Discussion in 'Art & Creative' started by Kyo_Muramasa, Mar 9, 2007.

  1. Kyo_Muramasa

    Kyo_Muramasa Nefarious Kaizoku Capt'n

    Well I kind of took Omega's advice and decided to do smoother cuts, but doing it was a pain in the butt >.< Here is a new iPod wall in my fav color, which you can tell if you look at it. Well here it is:
    [​IMG]

    Comments and Critisism is always welcome because I want feedback and advice duh^^ It never wants to show as a 1024x768 when u upload it on Imageshack so if u want the bigger version just tell me how and I will give it to ya^^
     

  2. Omega

    Omega Ω

    I still say draw the ipod itself from scratch with the pen and marquee tools. I will show you how a little later.

    [​IMG]


    But anyways onto what really matters. It looks much much better then the link one (The wires) I liked both of the walls, just the wires looked halfassed. GJ

    Edit: btw the wires too a whole minute (Including upload)
     
  3. Kyo_Muramasa

    Kyo_Muramasa Nefarious Kaizoku Capt'n

    Ooohh so that's what you mean, use the pen tool option with the curve thingie. Alright I gotcha Omega, I'll fix the wires then on this one and probably the Link one now since it nagging at me. Don't burn when I tell you this but, I used the brush tool to draw those >.> Yeah Yeah I could of used the pen but I didn't want to, now I will^^ For one, those wires look too good, must make some of my own T_T
     
  4. Nosferatu_Alucard

    Nosferatu_Alucard Undead Intellectual

    My sweet dick. That's really good Kyo, first of all, the whole "ipod" idea, and second, throwing a little anime and moral kinda thing in there too. Nice job.
     
  5. Kyo_Muramasa

    Kyo_Muramasa Nefarious Kaizoku Capt'n

    Hehehe, glad ya like it Nos. Plus when I looked at your post you just gave me an idea >.> I'll post it on later today if I can, gotta repost the other ones with new wires before Omega kills me for their choppyness >.< Woot! 1700!

    Meh....here is the reamped version of this wall too. It's all about the goodness of teh earphones I suppose^^
    [​IMG]
     
  6. Omega

    Omega Ω

    Keep it in your pants NA

    About his sweet dick rofl


    I really don't care all that much about the wires. It is just if you do the wires like that it takes away from the overall greatness of your wallpapers/signatures. It looks professional now.
     
  7. Iris

    Iris rainbow 11!

    I like the second one. But the wires look weird with how they are like floating away from the ears. o_O
     

Share This Page