Lucky Charms Mystery

Discussion in 'Money & Investing' started by 1_ares_1, Mar 5, 2006.

  1. 1_ares_1

    1_ares_1 Registered Member

    Hey guys and gals...watch for me?? It's Magically Delicious!
     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2006

  2. AngelsPeak

    AngelsPeak Wanna play?

    I luuuuuuuuv this one!! Must be the irish in me. I'm watching it for ya, now I just have to think of a clever question to ask.
     
  3. Bunny_roses

    Bunny_roses what? no pink?

    that's a nice one! I'm watching too!
     
    TwilightDawn likes this.
  4. 1_ares_1

    1_ares_1 Registered Member

    hmmmm. strange...my live stats went away! It's still up. If It won't work you can always just click my eBay link and check it out.



    I also have the Cracker Jacks part 3 up...so check that out too!
     
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2006
  5. Bunny_roses

    Bunny_roses what? no pink?

    uh oh! what happened? *sniff* maybe system overload lol
     
  6. Julie

    Julie Registered Member

    I can still view the auction when I click on the box, even tho it's saying Live Stats are no longer available?
     
    TwilightDawn likes this.
  7. Bunny_roses

    Bunny_roses what? no pink?

    hmmm that is really interesting since I noticed that Angel's stat's were still working on her auction :-/
     
  8. Julie

    Julie Registered Member

    It's Lucky's evil twin. That evil lil Leprechan is running around ruining everything!
     
  9. AngelsPeak

    AngelsPeak Wanna play?

    Ahhhhh my child (hehehheeee) the perks of premium.:D But you know what? My stats are actually frozen in time. The auction ended yesterday, so Isa thinkin' ANDREW needs to do some fixin'!
     
    Last edited: Mar 8, 2006
  10. Bunny_roses

    Bunny_roses what? no pink?

    oh I see......so the perk would be that yours is broken as well but it just looks nicer and is not so obvious :D
     

Share This Page