I'ma terrorist! alalalalalala lmfaoo تجدد الغارات الاسرائيلية عل

Discussion in 'The Bathroom Wall' started by Blur, Jul 21, 2006.

  1. Blur

    Blur iPimp

    rofl :D :X

    i blow forums up! boom
     

  2. Hoosier_Daddy

    Hoosier_Daddy Registered Member

    قتيلا وآلاف المنكوبين بتسونامي إندونيسيا الجديد
    ارتفع عدد ضحايا تسونامي إندونيسيا الجديد إلى
    قتيلا، مع احتمال ارتفاع الحصيلة حيث أن
    العشرات ما زالوا في عداد المفقودين وسط تواصل
    أعمال الإغاثة في المناطق المتضررة. وقد و
    عدت عدة أطراف دولية بتقديم مساعادات إنسانية


    Hoosier.
     
  3. Blur

    Blur iPimp

    see i already brought my suicide bombers ^
     
  4. BigBlue

    BigBlue ----------------------

    hmm

    whats going on blur??? you dont want to get banned do you :D
    haha and cool username... kinda looks like a whole lotta spam though
     
  5. Blur

    Blur iPimp

    a hijacking
     
  6. Hoosier_Daddy

    Hoosier_Daddy Registered Member

    I offer you one of my children to aid you in your reign of terror.


    [​IMG]



    Hoosier.
     
  7. Omega

    Omega Ω

    you two are crazy lol
     
  8. Blur

    Blur iPimp

    join us and die with us...not by us!
     
  9. Blur

    Blur iPimp

    lmao decided to delete that one huh hoosier? i see all know all BLOW UP ALL
     
  10. Omega

    Omega Ω

    Blur as of right now youhave 2006 post and it 2006 lol thats funny.
     

Share This Page