Im calling you out PUGZ!

Discussion in 'The Bathroom Wall' started by Swiftstrike, Aug 6, 2007.

  1. Swiftstrike

    Swiftstrike Registered Member

    Since becoming a Sith Lord I have:

    Surpassed Kyo in Points.
    Surpassed Jeanie in rep.

    And guess whose the next female on my hit list.

    Thats right you.

    Im surpassing you in posts so watch your back Im catching up.


    The darkside is powerful...
     

  2. Pugz

    Pugz Ms. Malone V.I.P. Lifetime

    You shit me up, i wondered what i had done wrong @[email protected]

    Dude i live in the sub talk section, if i really gave a shit about my posts i'd be all over the shop, lmao!!

    And FYI: The Pirate side has COOKIES!!
     
  3. Swiftstrike

    Swiftstrike Registered Member

    Yes just accept it as an inevitability it will be easier that way.

    Cookies are totally overrated. Unless there oreos then Id be envious.

    (yeah i live in subtalk too...)
     
  4. Pugz

    Pugz Ms. Malone V.I.P. Lifetime

    Cookies, oreos, all kinda of crunchy things!

    Tell you what, if you can become better looking than me then i'll admit defeat! Savvy?
     
  5. Hanzo_Hattori

    Hanzo_Hattori For the Horde!

    What the hell is happening with FC[​IMG]
     
  6. Vegito728

    Vegito728 Registered Member

    This should be good. If you need any help Swift I'm on your side. Together we'll take over the world!! HA-OOH! HA-OOH! HA-OOH!
     
  7. Swiftstrike

    Swiftstrike Registered Member

    Done.

    Have you seen my pic in the thread. Im one sexy dude. ;)

    I actually should post a more recent one (goes and looks for pictures)
     
  8. Pugz

    Pugz Ms. Malone V.I.P. Lifetime

    We'll let the FC decide!
     
  9. Swiftstrike

    Swiftstrike Registered Member

    You'll win 90% of the people who post at FC are dudes. They will pick the female and ill lose.

    Hell id pick the female too if being asked "who is sexier".

    Besides your sidetracking me.

    This isnt about cookies, oreos, pirates, or whose sexier.

    This is about me SURPASSING YOU IN POSTS.

    And dont forget it the day is coming I can feel it.

    And when it does another will have fallen to my absolute power. Darkness shall reign over the land eclipsing and suffocating all hope for good in this world.

    Sidenote: Besides Im totally bored at work and this random conversation is totally fun.
     
  10. Iris

    Iris rainbow 11!

    lol Have fun trying to surpass other members like Andrew and MJ.
     

Share This Page