I See You Guys Looking At Me Hahahah

TGirl

Registered Member
#1
I think it is funny looking at "who's online and it like staring at someone only to realize they are looking back at you and you kinda feel like ohhhh sorry for staring.....
 
#5
I like to use it on the popular threads like "ruin my wishes" that way I don't post at the same time...Yeah..that's it, yup...the only reason I use it! ;)
 

TGirl

Registered Member
#6
hahahahahah uh huh sure lol I use it to be noisey....if I don't see a new post for a bit I go see what everyone is doing...lets me kinda know if they are just idle or private messaging...then I get a complex thinking everyone is talking about me behind my back....hahahahahah not really.....
 

Bunny_roses

what? no pink?
#7
TGirl said:
hahahahahah uh huh sure lol I use it to be noisey....if I don't see a new post for a bit I go see what everyone is doing...lets me kinda know if they are just idle or private messaging...then I get a complex thinking everyone is talking about me behind my back....hahahahahah not really.....

LOL that is so funny. I know I go there and it says so and so private messaging and so and so private messaging. I'm like OMG! are they talking about me????? :D