Hello

Discussion in 'Introductions' started by Tjald, Jul 13, 2009.

  1. Tjald

    Tjald New Member

    Hello I am Tjald. The end. real nice real nice...
     

  2. viLky

    viLky ykLiv

    You're using the Cupcake skin. Interesting! =D

    Welcome to the forum.
     
  3. Tjald

    Tjald New Member

    Your using the Cyberspace skin interesting

    Nah just kidding, I just looked quickly seemed to have bright colors so I chose it and went on to posting so haven't really decided ;)
     
  4. viLky

    viLky ykLiv

    I was just kidding, too, man. I just wanted to find something to talk about rather than the typical "Welcome to the forum." line.

    So, how did you find this place? =)
     
  5. ysabel

    ysabel /ˈɪzəˌbɛl/ pink 5

    Welcome!

    Tell us more about yourself: your username story, your interests, etc.
     
  6. Tjald

    Tjald New Member

    I was looking for some kind of forum to just be there and actually stay and actually somewhat get known there if you know what I mean, so I went on google and searched everything forum. Haha and I clicked 1 called EverythingForum, rather new so I decided not to join, saw this one and saw it was really big and quite developed :p so yeah that's it.
     
  7. Tjald

    Tjald New Member

    Sorry for doubleposting if that's an offense, but I honestly can't find an edit button.

    So yeah I'm 18.
    My username, well it means pot. Or whatever you wanna call it in Danish,
    My interests, well I love skiing, that's my passion I guess, and I like internet games and surfing a bit, it's just a time passer when there's nothing else to do, I like listening to music alot too haah.

    Don't know what else to say ahaha
     
  8. ysabel

    ysabel /ˈɪzəˌbɛl/ pink 5

    It's ok, usually the double posts automatically merge (just not for newbie accounts though).

    For the user name, that explains your post in the other thread. :lol:
     
  9. Rebeccaaa

    Rebeccaaa yellow 4!

    Hey, welcome to GF. What kind of music?

    you and Tucker can be cupcaik friends, woot!
     
  10. Twitch

    Twitch Registered Member

    Welcome to GF.

    We're some WILD AND CRAZY GUYS.
     

Share This Page