Guess what O:

Discussion in 'General Discussion' started by Malificus, Feb 24, 2008.

  1. Malificus

    Malificus Likes snow

    A friend of mine -- Charlie by name
    Is a strategist with deadly aim.
    He wants you to know
    (So I'll say 'ere I go)
    That you, friend, have just Lost The Game.
     

  2. EXQEX9

    EXQEX9 Yep.

    [​IMG]

    Im gonna kill you.
     
  3. Easily-Amused

    Easily-Amused http://easily-amused.com/

    dammit!!!

    okay story time.
    how did you learn The Game?
     
  4. Malificus

    Malificus Likes snow

    Regarding the coming election,
    I have carefully weighed my selection,
    Mrs. Clinton's too old
    And McCain leaves me cold,
    But Obama gives me an erection.
     
  5. EXQEX9

    EXQEX9 Yep.

    I dont even come close to understanding what this thread is about...

    About the game. We thought we made it up and were being origional, but we found like 3294893 groups on facebook about it, so we were pretty pissed.

    One time I lost the game during an intimate moment with my girlfriend. We laughed for like 5 min.

    Oh the game...

    btw

    [​IMG]
     
  6. Malificus

    Malificus Likes snow

    There was an old man
    From Peru, whose lim'ricks all
    Look'd like haiku. He

    Said with a laugh "I
    Cut them in half, the pay is
    Much better for two."
    ------
    There once was a buggy AI
    Who decided her subject should die.
    When the plot was uncovered,
    The subjected discovered
    That sadly the cake was a lie.
     
    Last edited: Feb 25, 2008
  7. Sephy

    Sephy Forum Drifter

  8. Nevyrmoore

    Nevyrmoore AKA Ass-Bandit

  9. Malificus

    Malificus Likes snow

    A preoccupied vegan named Hugh
    picked up the wrong sandwich to chew.
    He took a big bite
    before spitting, in fright,
    "OMG, WTF, BBQ!"
    ------
    Rob, an odd fellow, designs
    Poems of equal-length lines
    And he limericks with flair
    As his forethought and care
    Ensure a word count of 3 9s
     
    Last edited: Feb 25, 2008
  10. Nevyrmoore

    Nevyrmoore AKA Ass-Bandit

    Now try one involving 1337
     

Share This Page