Formal Introduction

Discussion in 'Introductions' started by iggyshotthebear, May 11, 2005.

  1. iggyshotthebear

    iggyshotthebear Registered Member

    Here it is...

    Originally from Florida, relocated to Louisiana about a year and a half ago...
    Found this site by browsing another eBay oddities site.
    Umm... blood type O+... hmmm social sec... no wait not that :p

    I'm an easy goin' mother of three wonderful children... oh wait... the big one is my husband. Ok, so two children my son is 4 and my daughter will be 6 next month.

    I spend most of my days chasing after my son and answering his questions about how to play Superman and many other games on PS2 (not my greatest area) and the evenings working on homework from kindergarten and making dinner.

    *eh hem* ok.. yup thats about all I can think of for an introduction :D


    And since I cant actually have a sig line as of yet, I'll just leave you with something my son said to his grandfather (the man thinks computers are just a 'fad')

    Zak: Bampa, can we go to Wal-Marts?
    Grandpa: Not until your grandma gets some money.
    Zak: My mommy gets money fwum EEEEbay... you can just go there and get it!
     

  2. doubles2004

    doubles2004 Registered Member

    Welcome to the forum Iggyshotthebear have fun lots of reading on here
     
  3. 1_ares_1

    1_ares_1 Registered Member

    Welcome Iggy! Your boy's pretty funny, maybe he can write for my auctions :lol:
     
  4. iggyshotthebear

    iggyshotthebear Registered Member

    His most recent:

    Me: Zak, did you want me to show you how to do *whatever here*?
    Zak: Nope, my know how. Tanks doe. My know EBWYTING.
    Me: Everything?
    Zak: Yep. It bum fwum wal-marts and internet.


    Wanna guess where we shop for fun? :p


    And yes ladies n gents, even babies come from Wal-Mart.... Life According To A Four Year Old...
     
  5. smallestgummi

    smallestgummi Registered Member

  6. SamusAran86

    SamusAran86 Registered Member

    Welcome to the forums iggyshotthebear
     
  7. Msbabedoll

    Msbabedoll Registered Member


    Isn't that funny!! My little boy is three and well his daddy was killed two years ago, so i spend alot of time talking to him about his daddy. A few days ago I was telling him his daddy was in heaven with Jesus and a little while after that he tells Scott (my new love) "MY DADDY'S IN HEABEN WITH JESUS AND THEY ARE GOING TO WALMARKS" LOL I just smiled and said, Well there MIGHT be a walmart in heaven! :)

    Kids are SO sweet!
     

Share This Page