For Clear Note

Discussion in 'The Bathroom Wall' started by AngelsPeak, Feb 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngelsPeak

    AngelsPeak Wanna play?

    Can't we just be friends? My feelings are truly hurt.:(

    [​IMG]


    As IF!!!!! I don't know when, don't know how........:-o

    [​IMG]


    Soooooon.....

    [​IMG]
     

  2. Swiftstrike

    Swiftstrike Registered Member

    Clear's pure evil that's why he's a Sith.
     
  3. Hanzo_Hattori

    Hanzo_Hattori For the Horde!

    Do I see forum love? :D, Clear Note.......(As we say here) Go on you good thing!!!!! :spin:
     
  4. AngelsPeak

    AngelsPeak Wanna play?

    So your saying I need to find an evil side...

    [​IMG]

    change personalities, to accomodate the evil from the Sith...

    [​IMG]


    Let me try.....

    [​IMG]

    Nah, it's too exhausting.......

    [​IMG]

    I'll have to find a "nice" way to pay him back, and a couple others...[​IMG]
     
  5. Hanzo_Hattori

    Hanzo_Hattori For the Horde!

    Damn you and your puppies ):
     
  6. Clear_Note

    Clear_Note Demon King/Sith Warrior

    Lol. Image overuse-age. is overuse-age a word? Meh, screw it.
    *negs people*
     
    Iris likes this.
  7. Vegito728

    Vegito728 Registered Member

    There ain't no stopping Clear.
     
  8. Hanzo_Hattori

    Hanzo_Hattori For the Horde!

    But can we be stopped?

    The pups are getting at me :-o
     
  9. NewGamePlus

    NewGamePlus Registered Member

    Sure there is. Logic is his kryptonite. Amicability is his nemesis. Inbreeding is his origin. And stupidity is his downfall.
     
  10. Doc

    Doc Trust me, I'm The Doctor. V.I.P.

    Dude. Leave Clear alone and get back on topic.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page