• Welcome to the PopMalt Forums! Whether you're new to forums or a veteran, welcome to our humble home on the web! We're a 20-year old forum community with thousands of discussions on entertainment, lifestyle, leisure, and more.

    Our rules are simple. Be nice and don't spam. Registration is free, so what are you waiting for? Join today!.

Do you look like your pet?

Dragon

Well-Known Member
V.I.P.
Do you look like your pet or your pet looks like you? I have a mini dachsund and the only resemblence we have is my black hair and his black fur. He also has some white spots on his fur and that's what I'll be getting too a few years down the road.
 

Mina

Registered Member
Well I'm blond and so are my dogs. Don't see any resemblence to any of the cats or the gecko
 

Nanner

Registered Member
Hmmmm? I had beagles. (none right now.....had 2) I don't think I look like a beagle? Do I??? (except the white part in the hair)
 

1_ares_1

Registered Member
hmmmm... Had to think about it before posting but, theres a chance I may look like my lizard. Thats why I don't post a picture! ahahahahha!
 

AngelsPeak

Wanna play?
1_ares_1 said:
hmmmm... Had to think about it before posting but, theres a chance I may look like my lizard. Thats why I don't post a picture! ahahahahha!
Your lizard, ha-ha-ha! Post that pic now I need to see ya! I don't look like my pets, but, if I could, I'd look like my cute little tabby cat!
 

AngelsPeak

Wanna play?
djebay said:
I have a cat named "Pancho" and a boxer named "chloe" I don't think I look either one of them,lol
Well I don't know about that, those cat ears look kinda familiar, now where did I see those before? LOL (I'm just kidding with ya)

Those are some little cuties! (the pets) :lol:
 

wolvergambit

Registered Member
Well I have two cats. The only think that I can think of is people have told me I have cats eyes.
Other than that, my cats are much cuter than me!

This is my oldest cat. He is 4 years old and his name is Tigger.

I also have a 4 month old girl cat named Pepper.
 

Attachments

Last edited:

nani1987

Registered Member
bethany said:
sometimes I act like my pet donkey........
lol good one..

i also have a mini dashuand only thing is I have dk brown with lite brown hair, and can't forget the white hair... had them since i was 14.. so dye job is due...and he is short and chubby but i am short but not chubby. lol........ nani
 

lostmymindwith5

Registered Member
ROFL!!! Hmmm, let's see here. I DO need to shave my legs... Maybe I do look a little like my dog now. :0)
 
Top