Central-Fusion's official Banner and Button

Discussion in 'Art & Creative' started by Malificus, Jun 6, 2006.

  1. Malificus

    Malificus Likes snow

    Here they are:


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    In case you couldn't tell, They were designed by mysticangel. She will be recieving 100,000 credits for designing Central Fusion's new official banner and button.

    Here is thew code for each (the button 1st then the banner)

    Code:
    [url=http://www.central-fusion.net/forum/index.php][IMG]http://img66.imageshack.us/img66/892/centralfusionbuttonj7rd.jpg[/img][/url]
    
    [url=http://www.central-fusion.net/forum/index.php][IMG]http://img66.imageshack.us/img66/7042/centralfusionbannerj7og.jpg[/img][/url]
    I'll leave it to the admins to decide if this should go on the News and Announcements board.
     

  2. woooooo hoooooo ... i must have good taste haha

    love it, and yeah i thought it looked like her mystic's work .... now i gotta find her and give her +1
     
  3. Malificus

    Malificus Likes snow

    It wasn't excatly hard to tell who did what. SenatorB obviously did the first one, then Moose, then Mysticangel, and lastly me.
     
  4. SenatorB

    SenatorB J.S.P.S

    Congrats! To be honest, I liked this one the best (although I don't think the font really corresponds with the way this forum too well, and I thought the banner was bigger than it should have been), but I voted for myself anyways. Good job.
     
  5. ohh, i couldnt tell actually, except for this one, always been a fan of mystic's work so i recongized it, then rerst i dont pay attension to, your works good too, i was debating between the 2 of you ... escobar shoulda entered, blur too, i miss our old banner, dunno with u were here for that Mal (yes i'll continue to call you Mal haha)
     
  6. Babe_Ruth

    Babe_Ruth Sultan of Swat Staff Member V.I.P.

    In a way it's good that Escobar didn't enter because he would have destroyed the competetion no offense to you guys. But great job Mystic you deserved it, but I do agree that the Font could of been better.
     
  7. mysticangel

    mysticangel Guest

    sank q's. hmm...i like the font...been using it for a few stuff lately...need to look for more fonts though...didn't think i would actually win though...since i juss made the banner when i was bored...

    as for the size, since it was a banner contest i made it the size of a banner...not that of a sig...that's why it might be kinda long...
     
  8. IwiKiwI

    IwiKiwI Guest

    Congratulations!
    That's quite good. :)
    I think it would have been better if it were more cementish blue,as in the darkest blue of the forum layout.
    Regardless,its blue. =D
    And did you place any human render/stock in it,In the top middle part to be specific.I see something that resembles a Li'l girls head there o_O.It adds to the over all appeal IMO.

    The button's text could use work.. the glow round the text really kills it.

    Apart from that its really good.
     
  9. Blur

    Blur iPimp

    my only concern is that that banner is huge. there is a specific size that say Topsites and affiliates like to have for banners...i forget what it is its like 485x90 or somethin (i know that isnt right but its somethin like that) so maybe a smaller version of that banner would be possible...
     
  10. mysticangel

    mysticangel Guest

    nope i didn't place any human renders in the banner...after it was completed and i stared at it for awhile i noticed that it looked like a girl in the middle and in the corner the side of a face...
     

Share This Page